Det här stör mig & tio faktapunkter om mig!

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kyss
Dag 3 – En rolig kväll
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 – Ett dröm förhållande
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Dag 9 – Det här saknar jag
Dag 10 – Mina ambitioner
Dag 11 – En sak jag ska göra innan jag blir 30
Dag 12 – Det här är jag beroende utav
Dag 13 – Mitt favoritminne
Dag 14 – Dessa grabbar faller jag för
Dag 15 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – Någon jag ser upp till
Dag 18 – Min dröm kille

____________________
Det här stör mig:

Ojojoj, detta blir svårt. Finns så otroligt mycket man stör sig på, kommer ju nya saker hela tiden. Men just nu skulle jag nog säga att det jag stör mig på mest är (Jag listar):

* Sega kärringar i kassakön på mellandagsrean.
* Folk som tigger cigg.
* Att jag inte planerat något för nyår i princip.
* Barn som skriker när man har huvudvärk.

Haha, det är väl det som stör mig mest just nu, men finns miljoner saker till!

________________________________
En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig:


Nyaste bilden jag hittade :)

Fakta:
1: Jag älskar mitt namn, Isabella.
2: Det jag är mest nöjd med utseendemässigt, är min näsa (haha!)
3: Under mitt liv har jag haft nästan alla färger i mitt hår, tex Grönt, blått, rosa, svart, rött, mörkblont, ljusblont, platinablont, ljusbrunt, mörkbrunt, oranget etcetc...
4: Jag tänder på "emokillar".
5: Jag älskar oliver (alltså sånna man äter, haha!)
6: Min mamma är min bästa vän.
7: Mina största fobier är spindlar, ormar och att gå hem ensam när det är mörkt.
8: Jag gråter nästan alltid till film.
9: Jag har inte varit tillsammans med någon på över 2 år.
10: Jag har världens sjukaste humor och skrattar nästan åt allt, och folk åt mig.



MUMS <3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?