Emelie Haraldsson <3

Gumman lilla, jag ville mest säga att jag älskar dig!
Och sen vill jag tacka för att du alltid finns där för mig när jag behöver det.
Du är nog en av få vänner som jag aldrig bråkat med, och vi har ändå kännt varandra länge nu... Kanske beror det på att du och jag, ja, vi funkar så himla bra ihop!
Jag vill inte mista dig för något i världen gumman.
Du är helt mongoliserad och allmänt efterbliven, men fan vad bra du är! <3



För när alla andra svek var det du som stod kvar! <3


Bara för att vi kan:

Postat av: EMELIIIIEEEEE!!!!!!!!!!!!!

Åh lilla gumman först blev jag helt tår ögd av den fina texten sen skrattade jag så jag nästan pissade ner mig åt videon helt jävla galen x)

Älskar dig gumman kommer alltid finnas vid din sida, vad det än gäller.

Har hört att äkta vänskap aldrig rostar!

<33

2010-12-12 18:25:03
Postat av: isabella svensson

haha, vi är inte normala, men vem fan är det?! :D

jag älskar dig <3

2010-12-12 18:45:00
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/
Postat av: Anton

FJORTISAR!

JÄVLA ÄKELFITTOR!!!!!

2010-12-17 12:49:19
Postat av: Emelie

"äkel" stavas med ck :) puss

2010-12-22 18:19:12

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?