Ett dröm förhållande!

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kyss
Dag 3 – En rolig kväll
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 – Ett dröm förhållande
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Dag 9 – Det här saknar jag
Dag 10 – Mina ambitioner
Dag 11 – En sak jag ska göra innan jag blir 30
Dag 12 – Det här är jag beroende utav
Dag 13 – Mitt favoritminne
Dag 14 – Dessa grabbar faller jag för
Dag 15 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – Någon jag ser upp till
Dag 18 – Min dröm kille

Ett dröm förhållande:

Ojdå, detta blir svårt. Men mina krav är rätt enkla.
Jag vill ha ett förhållande där min pojkvän är min bästa vän! Ett förhållande där man gör kul saker ihop, och inte bara kollar film och låter dagarna gå, utan att man kan göra saker som man vanligtvis gör med sina kompisar! Jag vill kunna ha en pojkvän som jag kan dela tankar med och som förstår mig när jag har något problem. Jag vill ha en kille som finns där och ställer upp för mig!
Jag och han måste också kunna ge tid åt våra vänner osv, så att inte allt kretsar runt oss. Kärlek är viktigt, men vänskap är viktigare! Sen vill jag inte att han ska vara en toffel som fjäskar osv, för då känner man sig bara kvävd. Jag vill ha ett förhållande där man kan bråka om saker och ting, utan att det leder till katastrof. Det kanske låter konstigt, men bråkar man inte så kommer det heller inte att hålla i längden, bråk gör förhållandet starkare (+ att "make up sex" är awesome, haha! Nej jag skojar bara!).
Så ja, sammanfattningsvis: Mitt drömförhållande låter kanske rätt tråkigt, men det jag precis skrev, det är faktiskt så jag vill ha det! + att jag måste tillägga att det är ett stort PLUS om min mamma gillar killen, man tycker alltid om killen mer om mamman (och pappan ibland..) gör det! Så är det iallafall för mig!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?