Förlåt, och god jul!

Hejhopp! :D
Ja, förlåt för att jag inte uppdaterat, men åkte till Maja i tisdags, vi festade lite i Tingsryd först, sen åkte hon och jag hem till henne och ja, hade relativt kul där ;) Haha!
Aja, sen igår så var vi i stan med Felicia, Majas mamma och Majas bror. Dom skulle köpa lite julklappar och så.
Sedan så följde jag med Maja hem igen, hon färgade mitt hår och så, ser väl ut som ett missfoster som vanligt :) Och mja, sen hämtade mamma mig vid 11 idag, och nu har jag precis kommit hem typ.
Snart blir det att hoppa in i duschen, sedan fixa sig och packa (och ev. städa rummet, om jag hinner) och sedan åka med syrran och hennes pappa till syrrans farmor, kommer att tillbringa julen där eftersom mamma jobbar hela julen och jag inte ville följa med pappa till tjocka släckten i Västerås, haha! Aja, ville mest säga att eftersom jag sticker vid 4 och kommer ha fullt upp tills dess så kommer jag nog inte hinna uppdatera något mer förrän jag kommer hem, antagligen på lördag. Men ja, ni får ha en underbar jul alla! Och kom ihåg vilka som är dom viktigaste för er i denna tid, nämligen er familj!

Lot's of love & God Jul!




Familjen + Jaussefina förra julen! Jag älskar er <3

Syster och jag förra julen! :)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?