Hmm..?




Varför nu? Varför du?

Ja, det är ofta man kan känna sig småkär i en person, typ le lite smått när man får ett sms osv...
Men det är inte ofta man tänker på hur det verkligen känns när man gillar en person. Jag har råkat ut för detta nu, och det känns både bra och helt åt helvete! Jag tänker på personen hela tiden, får panik när personen inte svarar på sms. Vet inte vad jag ska säga i personens närhet, och när jag träffar personen utan att vara beredd på det så blir jag illröd som en tomat i ansiktet! Detta känns helt onaturligt för mig eftersom jag inte känns såhär på mycket länge, men jag antar att detta bara är normalt när man vet vad man känner för en person?
Jag har suttit hemma och deppat över killar, trott att jag varit obotligt kär osv.. Men sen så vågade jag erkänna vad det faktiskt var jag ville ha, och det är denna killen jag nu är helt besatt av, bokstavligt talat. Jag vet inte vad jag ska göra, jag kan ju inte berätta det nu liksom?! För saken är den att vi kännt varandra länge, men aldrig riktigt pratat. Det är nu den senare månaden som vi börjat prata lite osv, och då känns det helt fel å ba "Hej, jag är helt besatt av dig, jag tänker på dig hela tiden och är sjukt jävla kär i dig!" Det håller ju inte liksom, vad fan skulle han säga då? xD Haha!
Hur som helst, behövde bara skriva av mig lite... Så nu vet ni det.
Och ni behöver inte fråga vem det är, för jag berättar det om jag vill att ni ska veta. Så är det!
Jaja, nu ska jag åka till syrrans farmor som sagt. Ha det!





Ja, såhär skulle man kunna se situationen xD
Den gula saken är såklart jag om ni inte förstod det ;)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?