Känner mig som ett monster.

Hej!
Orkar inte skriva något speciellt, men kan uppdatera lite snabbt iallafall.
Vaknade för 10 minuter sen av att syrran och hennes kille kollade på tv ås högt att jag trodde dom var döva, men tur vad väl det egentligen för klockan vad fan halv 2! Hatar att sova så länge, känns som om hela dagen är förstörd. Menmen... Vet inte vad jag ska göra idag, men tror jag ska till Väckelsång och kolla på tomtecupen lite, får väl se hur det blir. Sen ska jag försöka få tag på Alli så hon kan få sin julklapp! Ja, mer än så orkar jag inte skriva nu, ska äta lite frukost och sedan fixa till mig lite så man har det gjort. Slänger upp dagens outfit sen om jag orkar... Aja, vi hörs sen sockerbullar!

PUSS


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?