Min första kyss.

Godmorgon allesammans!
Hoppas ni sovit riktigt gott inatt, det har iallafall jag gjort :)
Hinner dock inte skriva så mycket nu, ska hoppa in i duschen, fixa mig lite och sedan ta mig till Maja. Men ja, tänkte att jag kan ju iallafall slänga upp den där "Första kyssen" saken. so here we go!


Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kyss
Dag 3 – En rolig kväll
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 – Ett dröm förhållande
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Dag 9 – Det här saknar jag
Dag 10 – Mina ambitioner
Dag 11 – En sak jag ska göra innan jag blir 30
Dag 12 – Det här är jag beroende utav
Dag 13 – Mitt favoritminne
Dag 14 – Dessa grabbar faller jag för
Dag 15 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – Någon jag ser upp till
Dag 18 – Min dröm kille

________________
Min första kyss:
Ja, det var nog inget speciellt med den egentligen. Jag var 8 år. Min syster sov över med en kompis och jag hade tjatat som f*n för att få sova i samma rum som dom (Coolt att vara med dom som är äldre ju, haha) Min syster och hennes kompis vad 11 då. Och att sova i deras rum kom ju inte direkt bara med fördelar, haha! Nej för jag skulle bevisa att jag kunde kyssas, annars fick jag inte sova där, och det ville jag ju verkligen! Så det slutar med att jag kysser min systers tjejkompis, med tunga och allt, haha! Redan då fick jag höra att jag var en bra kyssare, så det hade kanske sina fördelar, men det är helst inget man tänker tillbaka på xD Föredrar och tänka på de lite mer lyckade kyssarna man haft, nu när man blivit lite äldre eller så. Haha, men ja.. Det var min första kyss.

Nu ska jag hoppa in i duschen, ha en riktigt bra dag!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?