Nyårs-stress, blä.

Hejsan! :)
Ja igår blev det stan igen, köpte med mig en gosetröja hem. Sedan följde jag med Sandra hem, vi drack vin och kollade på film, senare på kvällen blev vi rastlösa så vi målade fjärilsvingar i ansiktet och fotade lite.
Sen så somnade vi väl framåt 3. Idag har vi bara softat, kollat film och så. Sen vid 3 kom mamma och hämtade mig och nu är jag hemma, känns skönt. Har inte varit hemma här på 4 dagar. Nu sitter jag och stressar lite över allt som ska göras inför nyår, men ska försöka lugna ner mig och istället skriva om dessa "18-dagar" kommer i inlägget under, nu kommer jag dock skriva för både idag och igår. Men ja, det var väl typ det. Nu ska jag slänga upp en bild på mig och Sandra från igår (för er som inte redan sätt bilden på fb..)
Men jaja, vi hörs sen sötnosar!

PÖSS



Snyggt va? Vi vet ;)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?