SKITUNGAR!

ÅH, JÄVLA ANUSRÖV!
Ja, ni får ursäkta språket men jag är så satans förbannad just nu! Imorse såg jag att min plånbok inte låg i min jackficka som vanligt, men jag trodde att jag lagt den i väskan jag hade med mig på Granada, så brydde mig inte så mycket, men nu när jag kollade efter så ligger den inte där heller, och jag har genomsökt mitt rum från topp till tå och jag hittar den inte någonstans! Fan också! Jävla fattiga horungar som inte kan fixa egna pengar utan måste sno andras, i plånboken låg också ett flertag av mina piercings, busskort & gymkort + 200 kronor kontant. Mitt sista hopp om att hitta den (om den nu mot alla odds inte är snodd) är om den ligger hemma hos Sandra, men det tvivlar jag starkt på. ÅH! Jag är så jävla arg nu, och jag tänker fan inte uppdatera mer ikväll (inget illa menat) så jag säger godnatt med en gång. GODNATT!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?