Jag är tillbaka!

Shu bloggisch!
Ja, ni ser rätt, jag är tillbaka!
Max och Hannes har precis hjälpt mig få in designen, den kanske inte är den bästa men den duger gott och väl för tillfället. Men om någon har lust att göra en komplett design till mig med bakrund och allt, så säg bara till! Byter gärna ofta, eftersom jag lätt tröttnar på mina designer. Men ja, nog om det! Kom hem från Thailand i söndags och jag kan bara säga som så att det har varit helt underbart! Har dock inte blivit så brun eftersom jag inte direkt har sånna pigment i kroppen, men hey! I will survive ;) Några bilder lär väll komma upp här & resten kommer på facebook. Hmm, vad var det mer? Jo imorgon ska vi till Hestra med skolan och åka skidor, ska bli jävligt kul! Seriöst! Rekord många som ska med i år, typ 250 stycken eller något, fett nice! Men jaja, nu orkar jag inte skriva mer. Ha det underbart alla sötnosar där ute!

PUSS&KRAM
Isabella Svensson
Postat av: Ragnardaniela

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-12-26 14:09:58
Blogg/Hemsida: http://ragnardaniela.blogh2o.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?