Förlåt för dålig uppdatering!

Hejhopp!
Förlåt för att jag inte uppdaterade så mycket igår, men blev att mamma körde mig till Växjö efter att hon hämtat mig hos Carl. Pappa är ju inte hemma, så hade lägenheten för mig själv, så kände för att vara där! Och eftersom pappa tagit med sig datorn till Öland kunde jag tyvärr inte uppdatera. Men förmodligen brydde ni er inte så mycket om det :P
Hur som helst, Alva och Julle kom till mig vid halv 11 typ. Sen kom Sebastian vid typ halv 12. Kollade massa film och så. Julle stack lite senare på natten. Och Alva stack väl vid 4 typ.
Sebastian stannade för han ville inte åka hem xD Vi skulle egentligen dygnat för Sebastian var helt hyper, men vi somnade framåt 16:15 xD Vaknade vid halv 1 idag, då kom Alva med nybakta frallor och allt :D Sedan intimvaxade jag Alva, HAHA! Det var ta mig fan en upplevelse som heter duga! ;) Aja, jag och Alva stack ner på stan vid 5-tiden. Impulshandlade en kjol, ett par blommiga solbrillor och en ny ögonbrynspenna, kan ju vara bra att ha liksom! :) Sedan åkte jag hem vid 19:15, och nu har jag precis ätit grillat! :)
Men jaja, jag orkar inte skriva mer nu. Måste spara krafterna till Östersjö imorgon! :D
Jaja, vi hörs lite senare!

PUSS!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?