Godmorgon stjärnljus, vår jord säger hej!

Goodmorning sunshines!
Har precis tvingat upp mig ur en otroligt bra sömn! Har seriöst sovit som en prinsessa, fast.. jag vaknade av en extremt otäck mardröm inatt, men då kröp jag bara intill mamma, sen var det lugnt! Jag älskar verkligen att kunna vara ett litet barn igen, och det är inget jag skäms över, tvärt om är jag stolt över att våga erkänna att jag sover hos min mamma varje natt, för jag inte vågar ligga ensam. Så där fick ni veta det! ;)
Hur som helst så har jag fortfarande ingen aning om vad som händer idag, men ska snart lägga mig i ett bad, för det gjorde jag aldrig igår, var aldeless för trött för det! Men nu har jag förhoppningsvis samlat på mig lite krafter så att jag orkar med dagen. Kan inte avgöra vilket humör jag är på eftersom jag fortfarande är helt nyvaken, men jaja! Haha, jag orkar inte skriva mer nu, ska se om jag kan få något gjort istället!
Uppdaterar lite senare!

puss på er!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?