Hemma från Kallinge!

Hejsan!
Åkte från Kallinge vid 12 idag typ, var i växjö vid... 2? Sjukt jobbig bussresa iallafall. Försökte sova, men lyckades fan inte förens jag var i Uråsa typ. Och precis när jag somnat till kommer det någon rysk tant och väcker mig och frågar var Atteviks ligger i Växjö. Sen kunde jag inte somna om xD Jävla kärring! :P
Haha, jaja, hur som helst. Sitter hos pappa nu, har precis kollat på en så sjukt bra film, The Road. Så jävla bra, grät som en liten bebis, rekomenderar verkligen alla att se den!
Men jaja, jag ska väl bara sitta vid datorn och sega några timmar nu, sen vid 7 typ ska jag åka och handla lite att ha med mig hem till mamma, sen ska jag plocka upp Sebastian, sen sover han hos mig inatt. Syrran och jag är ju ensamma hemma hela helgen, fett soft!
Men fan, jag skriver inte bra alls idag känner jag xD Så det är bättre att jag uppdaterar lite senare!

PUSS!
Isabella Svensson

_________________________________________

The Road - "Allt handlar om överlevnad"



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?