Hemma från Östersjö!

Jaha, jag är hemma från östersjö nu!
Fredagen var underbar, seriöst! Fast ett och annat rykte får man väl räkna med, usch vad jag hatar Tingsryd ibland -.- Jaja, på lördagen drog alla, och jag menar alla hem, men jag och Milla är ju sånna vikingar så vi bestämde oss för att stanna kvar i det äckliga regnet, haha! Drog till Philips lägenhet vid 9 typ, hände väl ett och annat där som inte är värt att nämnas, men det var väl rätt kul! :)
Sedan vid 1 så drog jag och Milla till campingen och plockade ner vårat extremt blöta tält, sedan åkte vi med Jacqueline hem, tack och lov för det! Har aldrig uppskattat en säng så mycket som jag gjorde inatt, seriöst xD Haha, jaja, befinner oss hos Jacci fortfarande, blir väl att dra hem om typ 1½ timme eller något, sen vid 7-tiden drar jag till My, och imorgon blir det Tingsryd marknad, taggad? Njaa, vet faktiskt inte.. Men det blir nog kul! :)
Nu orkar jag inte skriva mer, men tack folket, och speciellt Milla, för iallafall en underbar dag i Karlshamn, på Östersjöfestivalen 2010, kommer aldrig att glömma det! <3

Isabella Svensson

Synd att du inte var med Ewan, saknade dig! <3
Postat av: evelina

saknar dej med vännen! <3

2010-07-28 14:53:00
Blogg/Hemsida: http://puderbruden.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?