Hiss & Diss!



HISS:
Hårprodukter!
Seriöst, jag älskar allt som har med hårvård och hårstyling att göra, så jag var bara tvungen att ha med det på hiss/diss listan! Så jävla härligt att ha massa olika saker hemma, som har med hår att göra! Allt från Hårkurer till volymousse! Ja, jag kan inte säga mer än så, jag älskar det! <3




DISS:
Mitt sätt att hantera telefoner!
Ja, fy, nu börjar jag bli riktigt jävla arg på mig själv, kan verkligen inte hålla en enda mobil i bra skick, dom repas och får sprickor och ja, gud vet vad! Fick tillbaka min Sony Ericsson Aino i onsdags, och den är redan helt repig, blir ju fan förbannad! Så jag dissar mig själv idag, det är inte mer än rätt!


Min älskling! <3
Snart blir det väl att säga rest in peace till den också... :(

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?