hmm...?



Hur tänker vi tjejer!?
Ja, nu har jag suttit och kollat runt på lite olika forum och bloggar, och jag ser överallt tjejer som tycker att dom är feta och fula, fast dom är hur smala och söta som helst? Så jag började undersöka hur detta kan komma sig, och då så såg jag att nästan alla tjejer som var såhär missnöjda med sig själva är singlar?! Och då slog det mig att allt beror ju såklart på killar! Vi singeltjejer som ser massa lyckliga par börjar oftast jämföra oss med detta, för hur ofta ser man inte en snygg kille och en snygg tjej stå och hålla om varandra? Det är klart man börjar jämföra sig med dom och tänka "om ändå jag, om ändå jag var så snygg och så smal, så skulle jag nog med få en kille!" Men då skulle jag bara vilja säga en sak till er tjejer: VAKNA UPP! Ni är fina som ni är och det finns någon för alla, man behöver inte vara hämtad ur en modelltidning för att vara snygg! För några veckor sen var jag en av tjejerna som kände såhär, men efter att jag nu varit på Öland i 1 vecka och träffat massa killar i 20-25 års åldern som jag suttit och snackat med så har jag insett att killar vill inte ha pinnsmala tjejer, dom vill ha något att ta i! Vi tjejer måste sluta jämföra oss med varandra, även om det är svårt. För vi alla är så sjukt fina på vårt eget sätt!
Och snälla tjejer, kaxa till er lite! Får ni dissen så tänk bara "Tuff shit, det är hans förlust!"
Det finns tusentals killar där ute som bara väntar på er, inse det!
Nu har jag gjort mitt lilla för att försöka få tjejer at förstå att dom är fina som dom är. Jag är inte smal, och jag är inte speciellt snygg, men jag är jag, och jag trivs med att vara jag, vad mer behövs?!
Bygg upp eran självkänsla och erat självförtroende så ska ni nog se att snabbare än ni vet ordet av, är ni något av dom där paren på stan! Jag lovar er!
Det var allt för denna gången, ha det så bra!

Isabella Svensson
Postat av: Kevin;)

Du har rätt ;)

2010-07-27 21:07:27
Postat av: Isabella Svensson

I detta fallet så har jag faktiskt det! :)

2010-07-27 23:29:36
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/
Postat av: Isabella Svensson

I detta fallet så har jag faktiskt det! :)

2010-07-27 23:29:44
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?