Honey, i'm home!

Hej!
Nu är jag precis hemkommen från Öland! Känns hemskt att vara hemma, har verkligen haft det så himla bra där, alla underbara människor man träffat som man aldrig någonsin kommer att se igen, fyfan. Vill bara gråta nu alltså! :( Men känns ändå rätt skönt att vara hemma, lite fräshare typ. Måste ladda upp mig lite inför Östersjö nu, känner mig inte alls taggad, men det går väl över kanske.
Jaja, tänkte bara säga att jag är hemma nu, men orkar inte skriva mer än så.
Vill bara säga tack Evelina Wiezell för 2 underbara veckor, har varit jätte kul! Och tack Peter, Robin, Victor och Erik för att ni gjorde våran Ölands-resa oförglömlig, kommer aldrig glömma er!
Nu ska jag lägga mig i ett bad. Bilder från Öland kommer upp när jag orkar!

Puss, puss!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?