Kallinge ikväll!

Tjabba hej!
Ja, nu har jag om My bara 1 avsnitt av Eva&Adam kvar! Har kollat 7½ nu ;) så det är typ 20 minuter kvar. När det är slut blir det att hoppa in i duschen, sen snabbfixa sig lite, sedan vid 7 drar vi in till Kallinge, ska sova hos Mys farfar inatt. Ikväll blir det väl att träffa Pontus eller något. Och imorgon drar vi in en sväng till Ronneby, blir att träffa Macke och Ivan. Men jaja, det jag skulle komma till är att det inte blir någon mer uppdatering förens jag kommer hem, dvs på fredag. Men ni har väl vant er vid att jag inte uppdaterar så värst mycket såhär i sommartid eftersom jag aldrig, och då menar jag aldrig, är hemma xD
Men jaja, nu ska vi kolla klart på filmen, så vi hörs!


Dagens skratt!

- My och jag sitter och äter pizza (som vanligt) och när jag blir så äckligt mätt efter en halv typ, så sätter jag mig och bara kollar på My som slaffsar i sig, och har sås runt hela munnen.....
Bella: Fyfan vad äckligt, jag tror jag spyr!
My: Ja gör det, så kan jag käka upp den pizzan också!
Bella: *HAHAHAHAHA*


Det var allt för idag, tror jag iallafall.
Vi hörs mina små älsklingar!

Puss, puss!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?