Öland är underbart! <3

Hej och hå! :D
Hann inte uppdatera innan jag åkte för Ewans dator var sönder, men jag tänkte bara medela att vi har det sjukt bra på Öland, vädret är underbart och jag har inte bränt sönder mig... inte än iallafall!
Igår vare party här, blev kanske liiiite för mycket i slutet, men vafan, träffade massa trevligt folk, alltid lika kul! :)
Har egentligen bestämt mig för att inte sitta vid datorn nu när jag är här, men var bara tvungen att höra av mig till er så att ni vet att jag har det underbart och lever livet i solen medans ni sommarjobbar eller vad ni nu gör för något tråkigt där hemma! :) Nu ska vi ner på stranden och leka massa lekar, sen blir det nog kareoke på baren ikväll!
Hoppas ni har det jätte bra, för det vet jag iallafall att jag har!

Puss på er mina små älsklingar! ;)
Isabella Svensson


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?