10-06-26

Hejsan!
Hade faktiskt ordentligt kul på midsommar igår, hela världen snurrade och för en stund var allt så jävla bra! Jag älskar när det är så, när det inte finns några problem, när allt bara flyter på. Usch, hela livet skulle varit en fylla utan problem, det hade jag uppskattat! Men så är det ju inte.. Hur som helst, kvällen slutade hos Adam, med Dennis & Ralle, Alli var också med en stund innan hon åkte hem. Det blev hos Adam jag också spenderade natten, sen så åkte jag hem vid halv 5 idag typ. Plockade upp Filla. Stack ner till sjön och badade, sen blev det hem och käka jordgubbar och glass, sedan ner till Preem och hyra film och köpa gott till kvällen. Snart ska vi cykla till Alli och hämta min väska. Sen blir det att sätta på skräckfilm, Babysitter Wanted tror jag den hette, får väl se om den är något att ha.
Men ni får ha det så bra ikväll!

Puss
Isabella Svensson

_______________________________________
Just gonna stand there and watch me burn?
But that's alright, because i like the way it hurts..

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?