10-06-29

Hejsan!
Sov till halv 1 idag typ, sen dess har jag bara legat i soffan och typ dött, kliar som fan i ögonen och jag hittar inte mina allergitabletter, sablans katter! xD Menmen, tänkte sola med, men det är för varmt på balkongen och jag orkar inte gå ut och lägga mig, så jävla tråkigt att ligga där själv -.-
Jaja, ska väl hoppa in i en dusch snart och sen fixa mig, får väl se vad som händer idag, men tror det blir Växjö, sova hos Sandra förmodligen, men får väl se. Imorgon ska jag till tandläkaren med, woohooo! -.- Jaja, helgen kommer att tillbringas i Ryd med bästaste Sandra, men har funderat på om jag kanske skulle ha fest här hemma, men får väl se hur det blir med det! :) Jaja, nu orkar jag inte skriva mer. Uppdaterar senare!

Puss!
Isabella Svensson


Är sjukt sugen på apelsin, därav bilden ;)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?