Hemma efter en helt underbar dag! <3

Hejsan!
Kom hem från Alli för typ 1 timme sen, och jag kan bara säga som så att jag har haft en sjukt bra dag!
Började med att jag kom till Alli typ 12, så städade vi i stallet lite, sen kom Sofie. Och då drog vi ner till sjön (Allis syrra hängde med också!), solade och badade och så. Sen stack vi hem efter några timmar, åt lite, sen körde vi en runda med hästarna, sen blev det ner till sjön igen, men denna gången fiskade vi, haha! Fick massa fisk, men slängde i dom flesta igen för dom var så små. Sen kom vi hem typ kvart i 10, och så käkade vi lite, sen så åkte jag hem. Haha, ja. Det var bara lite kortfattat om vad vi gjort idag. Bilder kommer så fort jag fått in dom i datorn, har inget batteri i kameran, måste ladda det innan jag kan lägga in bilderna. Men jaja! Dom kommer så snart som möjligt!
Hoppas ni andra haft en lika skön sommardag som jag!

Puss på er!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?