Hemma...

Hejhopp!
Nu är jag hemma efter ännu en härlig dag med min älskade Alexandra Henriksson <3
Orkar dock inte lägga upp bilderna, stackars er (a)
Men jag kan trösta er med att jag förmodligen kommer lägga upp en film där jag gör bort mig riktigt totalt imon, ja, ni hörde rätt, ni ska nog få mitt första videoinlägg! Tycker att det är på tiden nu. Men jag får se om jag bangar eller inte, det är liksom inte riktigt min grej att sitta och prata med en kamera! Haha!
Men jaja, vi får se hur det blir!
Hur som helst så är det midsommar imorgon, och jag är taggad! ;)
Nu orkar jag inte skriva mer, ska slänga upp dagens låt till er, och låtvalet kommer tack vare att jag är som sagt... wait for it... SUPERTAGGAD! :D

Puss och kram!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?