Sandra Håkansson! (L)

Sandra Håkansson,
Om alla hade en vän som du så skulle världen utan tvekan vara ett mycket bättre ställe! Jag är så himla glad att jag fått chansen att lära känna en sån underbar människa som du. Första gångerna vi träffades trodde jag aldrig att vi skulle stå varandra så nära som vi gör idag. Det finns inga ord i världen som kan beskriva den lyckan jag känner när jag är med dig. Du förstår mig på ett sätt som jag inte ens trodde var möjligt för någon människa att göra, och du ska veta att jag är evigt tacksam för allt du gör för mig! Du är en av de få människor som jag verkligen känner att jag kan öppna mig för och prata ut med, för det spelar ingen roll vad det är, du förstår alltid, och om du nu inte gör det, så är du iallafall väldigt bra på att komma med lösningar och ord som värmer!
Du kommer nog aldrig riktigt förstå hur glad jag är som har dig Sandra, hur mycket jag än kämpar för att visa det! Men jag kan bara säga att om du försvann, skulle du ta med dig en stor del av mitt hjärta! Du är bara så jävla bra Sandra, och jag hoppas verkligen du vet om det! Utan dig skulle ingenting vara detsamma igen.
Jag skulle vilja skriva så mycket mer, men det skulle inte spela någon roll, för jag kommer aldrig kunna beskriva i ord hur otroligt mycket jag älskar dig!
Du är, och kommer alltid att vara, något av det bästa som hänt mig! <3

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

<3

Postat av: sandra

det var verkligen så hemskt längesen ngn skev en sånhär text till mig, hade nästan glömt hur glad man egentligen blir av den.. det kvittar nästan vem ifrån det är men blir extra glad att det är just du som skrev detta till mig, vist i början av åttan fick vi kanske inte nämre kontakt, vet inte riktigt varför, men efter julen så kändes det så toppen att vara med dig, & det gör det ju såklart fortfarande, jag älskar dig isabella helt utan tvekan, du gör mig alltid glad med dina dumma kommentarer. & du vet att jag alltid finns vid din sida så fort det är ngt, även om det inte är ngn stor grej så lyssnar jag ändå. du betyder mycket flicka lilla! glöm aldrig det. bulliz<3belliz föralltid

2010-06-28 18:47:10
Blogg/Hemsida: http://sandrahakanssun.blogg.se/
Postat av: isabella svensson

Jag älskar dig! Kan inte säga mer än så.

du är bäst! <3

2010-06-28 18:49:07
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?