Bilder!

Hejsan!
Nu är jag hemma hos mamma, så jag ska slänga upp lite bilder till er! Blir bilder sen skolavslutningen och sen jag var hos my, och sen lite annat smått och gott! Varsågoda ;)

skolavslutningen






Sandra & Tobbes katter, passade på att ta kort när dom låg i mitt knä (a)

När vi var ute med båten!


Grillning! ;) My och hampe som skulle rida på varandras axlar xD och sen lille Söder ;)


Tog inga bilder i Västerås typ, men såhär går det om man har tråkigt...

Farmor & farfars lilla koja, nu fattar ni kanske varför jag inte trodde jag skulle överleva?
Bilen jag tillbringat 6 timmar i idag, + min mobil som sätt sina bästa dagar xD



Ja, där fick ni några bilder iallafall :) hade hur många som helst men det tar sån himla tid att ladda upp dom, haha! Men jaja, ska slänga upp dagens låt lite snabbt, sen så kommer Alli när som helst, så nu blir det att umgås med henne! Får se om jag uppdaterar senare ikväll, annars får ni ha en superbra kväll!

Puss!
Isabella Svensson



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?