10-03-02

Bloggen,bloggen,bloggen.. vad ska jag göra med dig?
Jag har inget intressant att skriva, eftersom det inte händer något just nu, och jag orkar inte heller.
Men jag har kommit på en sak! Om jag nu inte orkar skriva vad jag har gjort om dagarna, kan jag ju faktiskt lära mig att ta bilder istället, så får ni se själva. Eller berätta om dagen med hjälp av punkter, smart är jag.
Sen så kan jag ju börja skriva om lite mer intressanta saker med när jag väl skriver.
Plus att det var någon som ville ha videobloggar, och ja, varför inte liksom. Kanske kan slänga upp någon nån dag?
Vi får väl se hur det blir med den saken! :)
Aja, än sålänge har min dag sätt ut såhär:

  • Vakna hos pappa och inse att min fot inte går att gå på.
  • Stanna hemma och sova ännu längre.
  • Upp vid 11.
  • Kolla på Moulin Rouge och äta frukost.
  • Lägga mig i sängen med datorn i knät.
  • Duscha.
  • 16:00 - Hem till mamma igen!

DAGENS SKRATT: Ett sms från sandra
- Hjälp de drabbade i Haiti, skicka en bild på ditt ansikte till 72400 och visa att det finns värre katastrofer!

_____________________________________________
Nu ska jag in i duschen och sen hem till mamma, så ha en bra dag!

PUSS
Isabella Svensson

Postat av: Anonym

go for it

2010-03-04 18:44:33
Postat av: isabella svensson

kanske de kanske ;)

2010-03-06 22:24:15
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?