10-03-22

Hej!
Alltså shit, det är helt sjukt vilket bra humör jag har varit på idag. Det har liksom varit ett solsken runt mig hela dagen, helt underbart! Visst bråkade jag en del med mamma när jag kom hem, men kom på att hon är ju inte mer än människa hon heller så det redade ut sig rätt snabbt. Sen smsade kärleksjeppe och sa att han ville festa med mig på lovet, haha! Så söt man kan vara då! ;) Men iallafall. Denna veckan är typ bajs.. Hade matteprov idag (gick relativt bra!), sen har vi matteprov onsdag & tordag. Sen hemkunskapsprov imorgon. Men har iofs studiedag på fredag så kanske inte ska klaga fööör mycket, haha! Men jaja, jag ska inte skriva så mycket mer faktiskt. Måste kolla upp lite saker, sen ska jag fortsätta plugga. Men imon blir det iallafall stan med Sandra och Linn, sen hockey på kvällen, trevligt värre! Men nu ropar mamma så jag måste kila. Hoppas ni haft en lika underbar dag som jag!

Puss, puss!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?