10-03-26

Hej!
Jaha, idag är det första dagen på lovet, det är härligt! Men har dock inte en aning om vad jag ska göra idag. Men ska nog sticka till My ikväll om hon har tid. Annars åker jag förmodligen till pappa, vi får se vart dagen leder mig ;) Men tills kvällen ska jag nog faktiskt bara ta hand om mig själv, sen ska jag spela in en videoblogg för att roa er, men får väl se om jag laddar upp den, haha! Jaja.. nu ska jag tvätta håret och lägga en inpackning. Så ni får ha det så bra! Vi hörs senare! ;)

KISSES'n'HUGS!
Isabella Svensson


Postat av: dzetjend1z - yea

underbart med lov elr vad :D oh, ja video hade vart riktigt fejnt, klart du måste lägga upp en sån ;D klämma in lite fler bilder också kanske? behöver ju itne va på nått speciellt men bara så de blir lite stämning ;D

å det känns bara positivt att du känner igen hur ja skriver :D



ha de gott du med, puss å kram :D

/din ohemliga beundrare -.-

2010-03-26 16:13:22
Postat av: isabella svensson

haha, ska börja ladda upp fler bilder, jag lovar :) pusspuss!

2010-03-26 16:32:04
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?