10-03-30(31)

Hejsan!
Tänkte bara uppdatera lite snabbt innan jag ska gå och lägga mig.
Så vad ska jag säga då? Jo, jag har varit hos My i 5 dagar. Men nu ikväll åkte jag faktiskt hem, klockan 10 typ så kom pappa och hämtade mig, så jag har bara legat hemma hos honom och degat. Sen har jag kollat på det senaste avsnittet av Håkans Bar, eftersom jag missade det igår, det är ju liksom livsviktigt för mig att se det, och mest eftersom en liten äckligt thailändare jag höll på med där nere, jobbar där och därför ser jag honom i varje avsnitt, relativt roande faktiskt ;) Men nu är faktiskt klockan 02:15, så jag känner att jag måste sova nu om jag ska orka med dagen imon. Det är en jävla massa jag ska hinna med känns det som :o Men blir nog att vara på stan hela dagen iallafall, träffa både Amanda & Jesper, och kanske Fille med? Aja.. Sen får vi se om jag sover hos pappa eller om jag sticker på natten. Fan nu känns det som om jag svammlar jätte mycket.
Måste fan stänga av datan och kypa ner i sängen xD
Ha det underbart!

XOXO
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?