Party hela lovet? Jo men vem vet ;)

Hejsan!
Är hos My fortfarande. Har varit här sen i fredags. Och jag kan då säga att vi har fan inte varit nådiga ;) Något glas vin i fredags, fyllehockey på lördagen & sen balders på kvällen. Sen igår smsar Danne och frågar om vi ska supa på kvällen. Och det lät nog typ såhär:
D - Supa ikväll?
I - Naej det tror jag inte :)
D - Men om jag fixar dricka?
I - DÅ ÄR VI PÅ.
D - Har fixat nu.
I - Awsum, när kommer du? ;)

Något sånt iallafall xD Så kvällen slutade med att Danne och Hampe kom och vi spelade ölspelet och sen så kom Louise, Sofie, Alle, Måns & Manne. Så det var massa trevligt. Somnade väl efter 4 någon gång. Och nu sitter vi här och är lagom bakfulla, ska snart fixa till mig lite sen ska vi ut och gå. Lär nog sova hos My ikväll med eftersom jag inte har ork att ta mig hem, haha!
Men jaja, nu ska jag vara lite social med My, så ni får ha en underbar dag!

Puss & Kram
Isabella Svensson
Postat av: random ;PO

haha, wonderful! :D fortsätter du i den takten sänker du snart ett flak ensam utan problem ju ;O haha nädå, men de e rätt äre lov så äre :D men att det är lov kan också innebära att man måste stå å fula sig i kassan på coop extra i 9 timmar idag -,- men gött ändå :D

pusspuss <3

/jepster

2010-03-30 10:57:05
Postat av: isabella svensson

Haha lilla gubben, klaga inte! Du får ju iallafall betalt för det :) <3

2010-03-31 02:11:09
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/
Postat av: betalt :D <3

jo visst får jag ju det B-D haha nä de e inte så farligt lätt värt det att vara där nån gång ibland, trevligt folk och mer pengar att köpa godis för :D <3

2010-03-31 19:56:53
Postat av: betalt <3 :D

jo visst får jag ju det B-D haha nä de e inte så farligt lätt värt det att vara där nån gång ibland, trevligt folk och mer pengar att köpa godis för :D <3

2010-03-31 19:57:55
Postat av: isabella svensson

precis, så klaga inte :) <3

2010-04-05 17:42:30
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?