Singel är det bästa, faktiskt! ;)

Jag kom på en sak idag.. Det är jävligt skönt att vara singel och fri, när man inte behöver bry sig om någon pojkvän, faktiskt. Visst att det är helt underbart att ha en pojkvän att kunna mysa med & tillbringa lördakvällarna hos, det är inte det.. Men jag kom på idag, hur otroligt mycket jag faktiskt älskar att vara singel.

  • Jag kan liksom flörta och flörta, utan att det behöver leda till något bråk eller tjabb.
  • Jag kan spana in killar som får det att pirra i hela kroppen bara för att dom är så jävla snygga!
  • Jag kan gå på fester utan att vara rädd för att jag kommer att "göra något dumt"
  • Jag kan kramas med vem jag vill utan att min kille blir svartsjuk. (eftersom jag inte har någon ;D)
  • Jag har tid att bry mig om bara mig.
  • Jag har alltid tid för alla mina vänner!

ÄSCH! Vafan, jag kan komma på 1000 saker. Men det spelar ingen roll, för det jag liksom vill få fram är att jag älskar att vara singel. Och visst längtar jag kanske ibland tills dagen då jag har en pojkvän igen, men när jag skaffar pojkvän, så ska det verkligen pirra i hela jävla kroppen först. För nu har jag varit singel i över 1 år, och då måste det fan gå att vänta i 1 eller 2 år till om det nu krävs för "Mr.Right" att komma ;)

Haha, jaja! Nu måste jag nog ta och tacka för mig ikväll och börja dra mig in mot sovrummet och krypa ner i sängen med mig själv, för i min säng existerar bara ME, MYSELF and I!
Haha, men hoppas ni får en lika mysig natt som jag tänker ha! ;)

PUSS & SLICK!
Isabella Svensson

Postat av: dtjendiz

haha fan va du e glad då xD men de e rätt, livet blir så mycket trevligare om man är glad :D

helt rätt ;) singel äger, iallafall medans man är ung å träffar massa roligt folk hela tiden :D kanske kommer någon som inte är singel å ba

- ah ja har iaf den att komma hem till om kvällarna.

då säger manbra att;

- ah visst, du har den att komma hem till.. och jag har alla andra! så in your face ;D

haha inte helt sant men du fattar poängen xD

/din hemliga beundrare, <3!

2010-03-23 17:49:24
Postat av: isabella svensson

haha, jag vet inte säkert.. men jag chansar på att det är jesper som skrev detta.

anyways, du har en bra poäng! =D <3

2010-03-25 08:58:46
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/
Postat av: jesper x'D

hahahaha... fan, du kom på mig -.- hur f*n kan alla alltid komma på mig när ja skriver saker å undertecknar med "din hemli.." ja förstår inte xD

näe men de e bra chansat bella xD tack ja vet B-D <3

2010-03-25 13:40:21
Postat av: isabella svensson

haha, du skriver på ett sånt speciellt sätt till mig, jag känner igen dina åsikter om allt. plus att jag vet att du är den ända som någonsin skulle kalla dig för min hemliga beundrare ^^ puss på dig sötnos!

2010-03-25 21:25:20
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?