10-05-16

Hejsan! :)
Tänker inte skriva så mycket. Men ville bara säga att helgen har varit awesome! Fest hos Jimmy i fredags, sjukt kul! Sen igår åkte jag och My till Kallinge och var hos hennes farfar, alltid lika roande xD Sen idag var vi och hälsade på en bekant till My lite snabbt och sen blev det hem för my skulle spela match vid 4. Så nu sitter jag här hemma och fetar mig med chips. Blir nog att gå en runda med mamma sen om hon orkar, så jag får bort lite chipsfett xD Men jaja, nu orkar jag inte skriva mer. Vi hörs gubbz!

PUSS!
Isabella Svensson
Postat av: din my

tack för denna helgen bella!

2010-05-16 18:12:27
Postat av: isabella svensson

tack själv älskling! <3

2010-05-16 21:35:56
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?