10-05-18

Hejsan!
Har inte uppdaterat på 2 dagar nu, och det finns det en anledning till! Igår var jag på stan med My och kom inte hem förens 7, då somnade jag direkt i soffan, när jag vaknade vid 10 gick jag upp och tvättade av mig sminket och sen gick jag och la mig igen. Sen idag så har jag varit hos Madde fram tills 7 och då kom pappa och hämtade mig så åkte jag till han, sen har jag varit ute och gått med Max och kom precis in typ, har hunnit med en snabbdusch innan jag satte mig här också. Men ja, det var typ anledningen till att jag inte uppdaterat! :P
Men jaja, har varit på bra humör idag, för det mesta. Men jag fick MVG på min musikuppsats, och jag ljuger inte när jag säger att jag grät glädjetårar, blev sjukt glad, och för första gången på mycket länge var jag faktiskt nöjd med något jag gjort! Men jaja, jag orkar inte skriva mer än så. För jag ska göra mig själv upptagen genom att äta ahlgrens bilar! (y)
Men ha det bra allihopa, uppdaterar nog mer imorgon om jag har tid!

Puss, puss!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?