10-05-19

Godmorgon bloggen!
Jaha, jag vaknade för typ 30 minuter sen. Och som ni då förstår har jag inte varit i skolan idag.
Har kämpat med ångesten hela natten och somnade inte förens 5 imorse, och när klockan då ringer vid 6, då orkar man inte med skolan, det är en sak som är säker. Trodde jag gjorde alla en tjänst genom att stanna hemma, för jag är inte rolig när jag inte fått sova. Men jaja. Dagen blir väl som så att jag kommer att ligga hemma hos pappa till halv 5 typ, sen kommer mamma och hämtar mig och då ska jag väl bara ligga där hemma och sega, men funderar starkt på att städa mitt rum iofs, det hade utan tvekan behövts! Men jaja. Nu orkar jag inte skriva mer, ska fortsätta lyssna på musik och läsa bloggar. Ha det gött!

Puss
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?