10-05-21

Hejsan!
Ska snart dra mig till skolan, men jag tänkte bara slänga upp lite snabb-fakta om hur min helg kommer se ut.
Ikväll ska jag till RockTheLake med Max och company, hemma sent! Och imon sticker jag till Ryd relativt tidigt för att fixa mig hos Sandra med några av tjejerna, sen blire lite förfest och så, troligen. Och sen sticker vi till Olofström, holje. Sen kommer jag att spendera natten där så jag kommer inte hem föräns på söndag, och jag vet inte hur dags, men i bästa fall kommer det upp ett inlägg på söndag, annars får ni vänta till måndag! :)
Men ja, det var typ de. Nu ska jag fortsätta äta min frukost, sen ska jag borsta tänderna och sedan beger jag mig till helvetet på jorden, Dackeskolan!

Pusshej!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?