10-05-24

Hej på er!
Jaha.. Jag har ju inte uppdaterat något på 3 dagar nu. Men ville bara säga att helgen varit bäst! Orkar inte skriva något speciellt om den, men den har varit riiiiktigt bra iallafall! ;)
Men iallafall, Filla sov hos mig inatt, och idag försov vi oss länge som f*n, så vi stannade hemma istället, så jag och syrran har städat lite här hemma, sen har vi kollat lite film och så. Filla är fortfarande här, får väl se när hon sticker, fast... jag hoppas att hon stannar för jag vill inte vara ensam, haha! Men jaja, nu orkar jag inte skriva mer.. ska försöka vara lite social. Men slänger upp en bild på mig och filla för att piffa upp här lite! ;)
Ha en fortsatt bra kväll!

Puss och kram
Eran bästa, Isabella Svensson.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?