10-05-26

Hello bitches! ;)
Jaha, idag har varit en toppendag, faktiskt! Skolan var chill och efter skolan drog jag till växjö och umgicks med Emelie, sen träffade jag Felix, Alva och Sandra en stund med, naize!
Men.. en sak med dagen har ju varit.. ehm, sådär.. För när jag och Emelie sitter och käkar glass så skiter nämligen en fågel mig i nacken, LAGOM ÄCKLIGT! Jag har varit rädd för det i flera år, men tänkt att "det händer aldrig mig" men ja.. Nu gjorde det de xD Uschusch!
Men sanningen att säga så har jag faktiskt inget mer intressant att berätta. Ska kolla runt lite snabbt på nätet och sen ska jag bada, så ha det bra!

KYSS
Eran favorit, Isabella Svensson (jag hoppas ni fattar ironin btw..)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?