10-05-28

Hej sötnosar!
Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår, med Sandra va hos mig så jag hade inte tid, eller jo tid hade jag väl, men jag pallade inte, haha! Men jaja. Skolan idag var chill (som alla andra dagar denna veckan) och efter skolan mötte Carl och Emil mig, dom käkade på börjes, sedan spelade dom lite biljard och sen drog vi hem till Carl. Emil var här en stund, typ 1 timme, sen stack han hem. Får väl se om han kommer mer ikväll. Men jag ska iallafall sova hos min lilla Calle inatt, var längesen som fan!
Just nu sitter jag ensam i Carls pojkrum eftersom han luktade äckligt och var tvungen att duscha :) haha, nejmen.. Han duschar iallafall xD Ska tvinga ut honom lite när han duschat så jag får rök-sällskap.
Men nu orkar jag inte skriva mer, och det lär nog inte bli någoin uppdatering imorgon heller eftersom att jag kommer att vara i skogen mitt ute i ingenstans hela dagen och fira Sandras mormor xD Men jaja, ni får ha en superbra helg mina små blåbär!

Puss, puss!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?