... <3

Mina minnen höll mig uppe varje dag
Du är som att andas för
Jag gav aldrig upp dig när du försvann
Långa dagar blev till nätter sen till år

Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändratas
Men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser ja klart





Förlåt för alla fel jag gjort. Jag borde släppt dig för länge sen.
Det har gått snart 1½ år, och nu börjar det lätta, men det är fortfarande svårt..
Men nu gör jag det som jag borde gjort redan från början.
Nu släpper jag dig fri, fri från mina tankar. Men i mitt hjärta, där kommer du alltid finnas kvar.
Tack för lyckan du gav mig. Jag glömmer aldrig tiden med dig, den bästa tiden i mitt liv!
<3

Postat av: muu

Isabella, jag finns här för dig dag som natt!

jag önskar bara att allt blev bra, och att du någongång kan släppa han och gå vidare! jag ska stötta dig i detta och jag finns här och hjälper dig. för du är värld den bästa! jag älskar dig isabella svensson/ din my! <3

2010-05-19 21:58:16
Postat av: isabella svensson

du vet att jag gör detsamma för dig. allt är så mycket lättare när man är två, och nu går vi båda igenom samma sak. jag älskar dig vännen, du är mitt ljus! <3

2010-05-19 22:33:49
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?