allt var bara en illusion...

 
Vill inte gråta nåt mer, kvällarna är värst
vill inte gå och lägga mig, jag tänker så på dig
jag känner mig sänkt, jag vänder mig tvärt
men du står inte där när jag vänder mig om igen
jag svor att älska dig, varje dag
det blir aldrig samma sak, vill bara ha precis det vi sa
kvällar framför tv´n eller pratet om en framtid
men jag hatar att jag trodde på "för alltid"
för tankar cirkulerar och dom kraschar till slut
varje dag blev till en kolsvart natt - du kasta mitt ljus
Alla saker som jag minns efter dig bränner min själ
har jag drömt alltihop, kanske fanns du aldrig där?

Du var allt jag kände till
du var luften som jag fick
du var rösten i en vind
men du var aldrig min

Postat av: my

jag älskar dig hjärtat!

finns för dig dag som natt,

pusss <3

2010-05-18 13:30:03
Postat av: isabella svensson

& du vet att jag finns för dig också, när som!

jag älskar dig! <3

2010-05-18 22:24:21
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?