7k, bähä.

Godmorning sunshines! ;*
Ja, mådde inte alls bra idag, hostade som fan imorse. Så det blev att stanna hemma istället.
Bättre att vara hemma och vila upp sig lite så man kanske mår bättre i helgen!
Hur som helst, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, ingen är ju hemma så har ingen att prata med eller någonting, och jag har inte ro att kolla på film, och har inte ork att baka. Så vad fan ska jag göra?! xD
Aja, vi får väl se. Ska iallafall gå och ta ett par ipren, har fortfarande en djävulsk mensvärk, hua!
Men ja, vi hörs väl lite senare! Ska försöka sammla ork till att göra mitt s.k "schema", där jag ger er förslag på nya saker ni vill att jag fixar på bloggen. Eller ja, vi får väl se om någon säger något! :P
Aja, nu ska jag kila iväg. Vi hörs!

Kyss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?