Dagens fundering!



Vad är det för fel på mig? Haha!

Ja, vad jag gått och funderat på idag är faktiskt vad fan det är för fel på mig? xD Och då menar jag inte i allmänhet, för det går nog fan aldrig att få något svar på..
Nej, utan jag pratar faktiskt om mitt humör. Hur jag mår psykiskt osv...
För det måste vara något allvarligt fel på hur jag beter mig när jag mår dåligt/bra.
För några veckor sen hade jag egentligen ingenting att vara ledsen över, då flöt allt på fint, men då var jag allmänt deppig hela tiden, kände mig jätte ensam osv, fast jag egentligen inte hade någon anledning alls. Och när folk frågade hur jag mådde så svarade jag: Skit... Men varför vet jag inte, eftersom jag egentligen inte hade någon anledning alls att vara ledsen.
Men nu, när saker och ting trasslat ihop sig totalt egentligen, och jag kanske borde vara lite småledsen iallafall, så är jag inte det för fem öre! Jag skuttar runt med ett leende på läpparna hela dagarna, jag skrattar och är glad, jag vill göra saker och jag känner att jag mår bättre än någonsin typ. Seriöst, jag har verkligen inte mått såhär bra på länge. Fast jag egentligen kanske borde vara lite ledsen någon gång om dagen, för som sagt så händer det väldigt mycket runt omkring mig som påverkar mig jätte mycket, och det borde påverka mig negativt, men tvärt om, jag mår så jävla bra! Så när folk frågar mig hur jag mår idag så låter det såhär istället: Jätte bra! :D
Jag fattar inte varför jag byter beteende? Varför mår jag bra när jag borde vara ledsen, och varför mår jag dåligt när jag borde vara hur glad som helst?
Jag vet faktiskt inte, men jag har en tanke iallafall. Och det är att vissa av de saker jag varit med om i mitt liv har gjort mig så pass stark att det som händer och sker inte kan trycka ner mig längre, och när jag inte har några problem och är ledsen ändå, så kanske det helt enkelt beror på att jag är omedvetet stressad or something? Jag vet inte. Hur som helst, det är konstigt allt ihop.
Fast jag måste erkänna att det känns sjukt bra att vara riktigt glad flera dagar i rad!
Och till stor del har jag nog faktiskt mina underbara vänner att tacka för detta! Plus att jag börjat uppskatta småsaker mer, och jag har börjat inse att jag mår bra av att göra folk glada, och det är det jag försöker satsa på! För då vinner ju både jag och ni, eller hur? :)
Fast, bara så ni vet, det finns undantag, och jag tänker inte vara snäll mot alla, det hoppas jag ni förstår, hehihö! :D
Jaja, nu har jag skrivit av mig lite, och förlåt om jag lät sur i förra inlägget, tror ni förstår nu att så var absolut inte fallet! :)
Hoppas allt är jättebra med er för övrigt, nu ska jag röka, sen lägga mig i ett bad och mysa med mig själv (ingen misstolkar hoppas jag -.-)

Puss på er!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?