DATORN TILLBAKA! :D

Hej och hå! :D
Ja, nu har jag äntligen fått datorn och mitt älskade internet tillbaka! Dagen är räddad om man säger så!
Aja, hur som helst. Stack hem tidigare från skolan idag, mådde allmänt psykiskt dåligt, hua!
Men nu är jag iallafall hemma. Fiffi kommer också hit runt 3. Får väl se vad vi hittar på.
Men innan dess (dsv typ.. nu?) ska jag hinna städa mitt rum också, det behövs verkligen!
Sen ska jag prova lite kläder osv bara för att jag inte har något bättre för mig.
Aja, jag uppdaterar lite senare, ska försöka slänga in någon bild till er med, eftersom det är typ 1 vecka sedan jag ens skrev något här, men aja, vi hörs!

Kyss!



_____________________________
Jag kan intala mig själv tusen gånger om att jag inte bryr mig,
för det är fortfarande en lika stor lögn.

Postat av: Cissi

Fin blogg du har! :)

2010-11-16 14:16:25
Blogg/Hemsida: http://cviklund.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?