Förslag, tack!

Ja, här kommer några förslag om vad som kan bli nytt i min blogg.
Resten är upp till er!



* Mer look of the day: Ja, detta innebär mer dagens outfit, facelook osv.
* Dagens hiss/diss: Ja, ni vet ju att jag inte ofta hissar eller dissar i bloggen, men ändå gör jag det dagligen i skolan, hemma osv.. Så jag tänkte att så ofta jag kan lägga upp vad jag hissar eller dissar just den dagen.
* Fler kategorier: Jag tänkte skapa fler kategorier så att det blir lättare för er att välja vad ni vill läsa om, just nu har jag ju bara tre. Det vore kanske inte fel att skapa några fler. Vad tycker ni?
* Dagens kommentar: Ja, detta innebär att jag så ofta jag kan kommer lägga upp något som någon sagt under dagen och som jag funnit roande. Oftast lär väl kommentarerna komma ur Felicia Emanuelssons mun ;)
* Dagens tips: Ja, det kan vara allt från komplimanger till sminktips och liknande.
* Frågestund: Ja, om ni någon gång vill veta något om mig, så skriver ni en kommentar & sedan kanske jag kan ha en frågestund som pågår i 24 timmar eller något? Tvivlar dock på att detta blir någon större hitt, men det är värt ett försök, don't ya think? :)
* + Allt och lite till: Ja, nu har ni själva chansen att välja vad ni vill läsa, jag är öppen för förslag! Men som sagt, om ingen kommer med ett ända litet förslag så kommer jag (som vanligt) välja vad som skrivs i bloggen.

Tack på förhand!

Postat av: Nina

Dagens tips' :)

2010-11-18 18:33:07
Blogg/Hemsida: http://niinasplace.blogg.se/
Postat av: emma

tycker du ska fortsätta skriva dina texter & funderingar om kärlek & vikt osv. du är grym! :)

2010-11-18 22:22:17
Postat av: isabella svensson

Tack så mycket! :) Ja det hade jag nog inte planerat att sluta skriva om, jag har för mycket i huvudet som behöver komma ut! men tack så jätte mycket :)

2010-11-19 07:15:46
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?