Helgen!

Hej på er mina små guldfiskar!
Ja, förlåt för att jag inte uppdaterat något alls i helgen, men har haft fullt upp, haha!
Fast har egentligen inte gjort så värst mycket. Kan ju kort sammanfatta helgen såhär:

Fredag:
* Följde med Fiffi hem efter skolan.
* Liten fest hos Maja.
* Ut på julskyltningen i Urshult.
* Få snefylla och börja lipa.
* Åka hem till Fiffi och decka.

Lördag:
* Oja sig över att man är bakis.
* Åka till Fiffis mormor och äta lussekatter.
* Ta ett varmt, skönt bad.
* Sätta oss vid datorn.
* Bli sugna på att dra på fest.
* Fixar skjuts - drar till Frank.
* Super satan ännu en gång.
* Kommer i säng hos Frank 5 på morgonen.

Söndag:
* Vakna hos Frank efter att ha sovit blotta 5 timmar.
* Fiffi spyr.
* Drar hem till Fiffi, och hon får utegångsförbud.
* Åker in till Tingsryd & träffar Andreas en stund :)
* Åker med pappa till Växjö.
* Köper nya jeans, tights & en present till mamma.
* Åker hem till pappa och käkar.

Ja.. det är väl kortfattat vad som hänt i helgen, och nu när jag kollar efter är det nog inte så konstigt att jag inte hunnit uppdatera xD Haha, men hoppas ni andra haft lika mycket att göra som mig, så att ni inte blivit så ledsna över att ni inte haft något nytt att läsa, hehe (a)
Aja, jag orkar inte skriva något speciellt just nu, ska krypa ner i ett varmt bad, sen lägga en inpackning i mitt äckligt slitna hår, sen kanske jag kan skriva något igen, men jag lovar inget!
Aja, hoppas allt är bra med er!

Kyss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?