Hellu!

Hej :)
Ja, förlåt för den dåliga uppdateringen igår. Men nu har jag iallafall tid att skriva något litet till er.
Så ja, ännu en skoldag närmare lovet avklarad utan problem, var rätt okej i skolan idag faktiskt, har varit på superhumör hela dagen (minus typ 20 minuter xD) och det känns riktigt bra faktiskt!
Sitter just nu här hemma och segar med Filla som ska sova här inatt, mys! Blir att städa rummet snart, sedan duscha och fixa håret lite (eftersom jag inte hinner det imorgonbitti).
Blev ingen träning idag btw, för Emelie mådde inte bra, men tar det imorgon istället. Och efter träningen blir det att möta upp M, som ska sova hos mig, mysigt (a)
Men jaja, nu orkar jag inte skriva mer, uppdaterar lite senare!

KYSS'N



Fillut, jag älskar dig! <3


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?