Random.

Hej sötnosar! :)
Sitter hemma hos pappa nu, Fiffi är inne i duschen så jag passar på att uppdatera lite! :)
Vi har väl inte gjort så mycket vettigt ännu. Vi har vaknat, kollat på tv & ätit activia (som för övrigt är mycket gott, hihi) Och så snart Fiffi är klar med duschen så ska jag också kasta mig in, sen blir det att fixa sig lite och sedan tvingas jag följa med till Anton -.-
Aja, hur som helst. Senare idag blir det att åka hem till Fiffi, Anton följer också med. Får väl se vad vi hittar på ikväll. Men imorgon blir det iallafall att dra tillbaka till Växjö för att bada på Aqua Mera, och sedan sova här igen eftersom jag ska vaccineras på onsdag, åker ju till Egypten om typ 2½ månad! Fyfan vad skönt det ska bli!
Aja, nu orkar jag inte skriva mer. Får se om jag uppdaterar mer idag, men lovar inget.
Ha det underbart iallafall!

Puss & kram!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?