Snabb uppdatering / Dagens låt!

Hej!
Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår, men jag och M kom hem vid 7, sen var det full rulle i köket för att laga mat till hela familjen, som för övrigt blev mycket gott! :)
Sen idag har vi bara legat och slappat och kollat på film tills han åkte hem vid halv 5 typ, så ja, som ni förstår har jag inte varit i skolan idag, och eftersom jag varit social och umgåtts istället så har jag inte orkat uppdatera. Och när M åkt hem så diskade jag massa, sedan åkte mamma och jag ner och hämtade Fiffi i Tingsryd vid halv 6 typ. Sen har vi badat och pratat och lite så. Nu ska vi lägga oss i sängen och plugga spanska eftersom vi har prov imorgon. Så jag hinner inte skriva så mycket mer nu, är för övrigt mycket trött osv.. Men jaja, vi hörs sötnosar!

Kyss


_____________________



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?