Vikt...

Hejsan..
Ja, mår väl inte direkt bättre än, men ah, kan ju skriva något litet iallafall.
Kan ju ta upp att jag har fet vikt-ångest igen, grattis till mig! Seriöst, jag tränar 2-3 gånger i veckan, men jag ser aldrig några resultat. Jag äter inte speciellt onyttigt eller oregelbundet, så jag vet inte vad fan det är som är problemet. Och jag tycker inte det är kul att träna när jag inte ser några resultat. Och det jag ser i spegeln just nu, det är då fan inget jag är stolt över. Jag äcklas. Och eftersom träningen inte verkar ge några resultat så får jag börja ta till andra åtgärder, funderar på att sluta äta kolhydrater bland annat, ni vet typ, ris, pasta, bröd osv... Men jag tror inte det är lösningen heller. Känner att jag inte kommer må så bra psykiskt av det. Har och funderat på att börja med tabletterna Chili Burn, ni vet tabletterna som Paow använde ett tag (vet inte om hon gör det fortfarade?), för dom ska iallafall öka förbränningen, och kan också få en att känna sig piggare osv. Och eftersom dom bara består av naturliga ämnen såsom Chili, ingefära(?) osv, så är det inget som förstör kroppen på insidan, bra va? :) Ska fundera på det iallafall, och sedan ta ett snack med min mamma.
Men det är ju inte säkert att jag börjar med detta, eller vad säger ni? Har ni några förslag på bra metoder för att gå ner i vikt? Kanske finns det några andra tabletter som ökar förbränningen?
Ni kan ju höra av er om ni har några bra tips, skulle vara jätte snällt! :)
Men jaja, nu orkar jag inte skriva mer, får väl se om jag uppdaterar innan jag går och lägger mig!
Annars får ni ha det så bra, puss!





Rätt eller inte? Ja det återstår att se! ;)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?