Dagens...



Varför lyckas jag alltid skrämma bort folk?

Ja, jag undrar faktiskt vad det är med mig som gör att folk alltid försöker ta avstånd från mig. Både killar och tjejer. I kärleksväg har man väl slutat hoppas kanske, det verkar bra i början, sen säger man 1 ord fel och hoff poff så är killen borta! Med tjejer är det annorlunda. För helt plötsligt får jag reda på att någon random tjej i skolan är livrädd för mig? Men kära någon! Jag är världens mest ofarliga människa, come on!
Så min fundering är alltså, vad är det jag gör för fel?

Vi börjar med killarna.
- Visst, jag är kanske inte världens snyggaste på något sätt, men ändå. Killar raggar upp mig, jag raggar tillbaka, man tror att det är något på g. Sen säger man något litet fel och sen hör man aldrig från dom igen.
Är jag verkligen så hemsk? Är jag verkligen en så sjukt dålig människa att ingen någonsin vill ha något med mig att göra? Det känns nästan så. Men killar, jag ska tala om för er, att ni knäcker mig, totalt. Ni sänker mitt självförtroende till noll, seriöst. Jag vet att man borde vara stark och stå upp för sig själv. Men när samma saker händer gång på gång, ja, då börjar man undra vad det är för fel.
Så snälla, kan någon kille som känner mig svara på vad jag gör för fel? Ni kan självklart kommentera anonymt.


Och nu till tjejerna.
- Ja, ibland undrar jag vad det är för fel på er.
Hur i självaste helvete kan man vara rädd för mig?
Visst, jag kan käfta på som fan om det behövs, men därmed är det inte sagt att jag går på någon så fort den öppnar käften i min närhet.
Jag vill inte att folk ska vara rädda för mig utan att känna mig. Jag är så jävla ofarlig så det är nästan pinsamt. Så därför undrar jag vad det är som gör att ni känner såhär tjejer?
Svara mig på det!


Tack för idag!

Postat av: loo

du menar att det stämmer in på alla killar..

2010-10-20 19:03:38
Postat av: isabella svensson

Nej Sebastian, inte alla!

2010-10-21 17:00:32
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?